راهنمای همکاران فروش

با توجه به افزایش تعداد همکاران و حجم سفارشات در ماه های اخیر و عدم توانایی تیم پشتیبانی در پاسخگویی به استعلام قیمت و موجودی، بر آن شدیم تا به جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان و همکاران محترم مجموعه، نرم افزار انبارداری فروشگاه را به وبسایت پارچه رادمرد متصل نماییم.

در سیستم جدید، یکپارچه سازی قیمت و تعداد کالا به صورت اتوماتیک در هر دو دقیقه انجام می‌گیرد. بنابرین دیگر نیازی به استعلام از پشتیبانی نبوده و در تمامی ساعات شبانه روز و همچنین روزهای تعطیل می توانید سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.

اگر با نحوه ی ثبت سفارش در سایت آشنایی ندارید، قبل از خواندن ادامه این مطلب، لطفا «راهنمای خرید از سایت» که برای مشتریان عادی نوشته شده است را مطالعه فرمایید.

مشخصات روی بسته:

پارچه رادمرد روی بسته های ارسالی به مشتریان شما همکاران عزیز از برچسبی با الگوی زیر استفاده می نماید:


در قسمت مشخصات فرستنده نام برند و شماره تلفن همکار، و در قسمت مشخصات گیرنده اطلاعاتی که از مشتریتان در قسمت «اطلاعات تحویل» به هنگام تسویه حساب درج نموده اید، قرار می گیرد.


نکات مهم در هنگام ثبت سفارش:

۱- نشانی و شماره موبایل گیرنده ی بسته کاملا ضروریست و باید با دقت کامل درج شود، همچنین درصورت نبود کدپستی در شرایط خاص می توانید از ده صفر بصورت «۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰» استفاده نمایید.

۲- اگر می خواهید محصولات را با قیمت همکاری خرید کنید حتما باید وارد حساب کاربری خود شوید در غیر اینصورت قیمت های فروش عادی را مشاهده خواهید کرد.

۳- ویرایش یا لغو سفارش فقط تا قبل از برش پارچه امکان پذیر می باشد، یعنی قبل از تغییر وضعیت سفارش به حالت «در دست اقدام». در صورت نیاز به لغو یا ویرایش سفارش قبل از برش می توانید به پشتیبانی سایت اطلاع دهید.

۴- به هنگام تسویه حساب می توانید روش پرداخت آنلاین یا کارت به کارت فوری را انتخاب نمایید، در صورت شارژ حساب کاربری، مبلغ به صورت اتوماتیک از کیف پول حسابتان کسر خواهد شد.

۵- ارسال رایگان سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومن مخصوص مشتریان سایت می باشد و همکاران محترم باید هزینه ارسال ۱۵ هزار تومن را پرداخت نمایند.