پارچه ژاکارد ترک طرح برگ

احتمالاً نام پارچه “ژاکارد” را شنیده‌اید! پارچه‌های ژاکارد جزو محبوب‌ترین و بهترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو و دوخت‌های مشابه هستند. در واقع می‌توان گفت که پارچه‌های ژاکارد به دلیل داشتن بافت متفاوت و عموماً طرح‌های زیبا، همیشه مورد استقبال بوده است.

از پارچه‌های ژاکاردی حتی برای دوخت روتختی نیز استفاده می‌شود. در بافت پارچه‌های ژاکاردی، از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های نساجی استفاده شده و بدون حساسیت هستند.

پارچه ژاکارد ترک طرح‌دار طرح گل از پارچه های جدید و سفارشی پارچه رادمرد است که به سفارش مستقیم ما در کشور ترکیه تولید شده است و پس از طراحی و تایید کیفیت آن توسط متخصصان تولید و همچنین تایید کیفیت توسط کارشناسان پارچه رادمرد، وارد ایران گردیده و اختصاصا در پارچه رادمرد عرضه می شود. این پارچه به دلیل برخورداری از طراحی زیبا، گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. از ویژگی های این پارچه، دوام و کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد است. این پارچه کش دار نیست.

پارچه ژاکارد ترک طرح‌دار طرح گل دارای عرض 150 سانتی متر است و از پارچه هایی است که هم در فصل بهار و هم در فصل پاییز استفاده می شود. این پارچه دارای حالت ایستایی است. این پارچه بدن نما نیست و نیاز به آستر ندارد.

قیمت پارچه ژاکارد ترک طرح‌دار طرح گل در بازار تقریبا دو تا سه برابر قیمتی است که در فروشگاه معتبر پارچه رادمرد خدمت شما عرضه می گردد.

پارچه ژاکارد ترک طرح‌دار طرح گل را هم اکنون می توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی پارچه رادمرد سفارش دهید 

عرض150 سانتی متر
جنسبدن نما نیست., بدون نیاز به آستر, جنس اعلا, دارای حالت ایستایی, ضخامت متوسط, کش دار نیست.
ویژگیبرگ
کاربرددوخت‌های مجلسی - مانتو- پیراهن- خرجکاری - کت زنانه و…

کد محصول : 582801

قیمت هر متر 110,000 تومان


ارسال رایگان برای خرید بالای 900 هزار تومان

ارسال رایگان

محصولات مرتبط