سوالات متداول مشتریان

وارد حساب کاربری خود شده و به مسیر زیر بروید:

حساب کاربری » تاریخچه سفارشات

در اینجا لیست سفارشات خود را به همراه آخرین وضعیت و برخی اطلاعات اساسی میتوانید مشاهده فرمایید.

برای دیدن اطلاعات کامل سفارش می توانید در مسیر بالا روی گزینه «مشاهده » در ستون جزئیات کلیک کنید.

تا زمانی که وضعیت سفارش شما به حالت «در دست اقدام» تغییر نکرده است، امکان ویرایش یا لغو سفارش از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی مقدور است.

تماس با پشتیبانی

معمولا در ساعات کاری سفارش های دریافتی سریعا به واحد برش تحویل داده می شود، بنابراین فرصت کافی برای لغو سفارش نخواهید داشت.

اگر پارچه ای که به دست شما رسیده به هر دلیل قابل استفاده نباشد (مثل زدگی و پارگی و.. ) در این صورت شامل قانون بازگشت کالا می شود و تمام هزینه ها به عهده فروشگاه خواهد بود، کافیست به پشتیبانی اطلاع دهید.

سفارشات ثبت شده در روز های تعطیل به اولین روز کاری موکول خواهد شد!

آماده سازی:

تمامی سفارشات، بلافاصله بعد از تایید و تغییر وضعیت سفارش به حالت «در دست اقدام»، برش و بسته بندی می گردد.

ارسال:

سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت و هزینه آنها پرداخت شده باشد، ساعت ۲ بعد ازظهر همان روز ارسال خواهند شد.

سفارشات در پارچه رادمرد به دو طریق ارسال می شود:

۱ـ پست پیشتاز: این سرویس یکی از سریعترین روش های ارسال شرکت ملی پست می باشد، پس از انتقال بسته ها به اداره ی پست، تحویل آن به مشتری با توجه به مسافت مبدا تا مقصد ممکن است بین ۲ تا ۷ روز طول بکشد.

۲ـ تیپاکس: اگر می خواهید سفارشتان زودتر از روش ارسال پستی به مقصد برسد، می توانید روش ارسال با تیپاکس را انتخاب نمایید. در این روش پرداخت هزینه تیپاکس درب منزل و به عهده مشتری میباشد، توجه کنید که هزینه ارسال در این روش بسیار بالاتر از پست بوده و امکان ارسال به تمامی شهرها میسر نمی باشد.

لیست شهرهای دارای دفتر تیپاکس

پست پیشتاز

ارسال برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان رایگان است.

خرید های پایین تر از این مبلغ فقط ۱۵ هزار تومان هزینه ارسال خواهند داشت.

تیپاکس

هزینه ی ارسال تیپاکس پس کرایه (با توجه به وزن بسته و فاصله تا مقصد) متغییر است. این سرویس سرعت بیشتری نسبت به سرویس پیشتاز پست دارد با این حال هزینه بیشتری نیز باید پرداخت نمایید، کرایه این سرویس بر عهده مشتریست و بصورت پس کرایه درب منزل پرداخت نموده و بسته را تحویل خواهید گرفت.

پست پیشتاز

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

tracking.post.ir

وارد لینک بالا شوید، شماره ی ۲۴ رقمی (کد رهگیری) که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را درون کادر جستجو وارد نمایید. روی آیکون ذره بین کلیک کنید. پس از چند ثانیه، اطلاعات آخرین وضعیت مکانی مرسوله ی خود را مشاهده خواهید کرد.

تیپاکس

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید:

tipaxco.com/tracking

وارد لینک بالا شوید، شماره ی قرارداد ۲۱ رقمی (کد رهگیری) که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را درون کادر جستجو وارد نمایید. روی کلمه «رهگیری» کلیک کنید. پس از چند ثانیه، اطلاعات آخرین وضعیت مکانی مرسوله ی خود را مشاهده خواهید کرد.